baner

 

Spółdzielnia mieszkaniowa ul. Bolesława Prusa 1, 86-100 Świecie ogłasza pisemny przetarg nieograniczony na modernizację placów utwardzonych,remontów chodników oraz wykonanie zjazdu z ul. Żwirki i Wigury wraz z przebudową ciągu pieszo-jezdnego przy budynkach należących do zasobów Spółdzielni Mieszkaniowej w Świeciu.


1. Formularz SIWZ można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego-pok. 2
2. Cena formularza:100,00 złotych(słownie złotych:sto 00/100)
3. Zakres przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót  
Lokalizacje zadań:
Zadanie I„Utwardzenie dojazdu technologicznego przy budynkach Ks.Kard.St.Wyszyńskiego 2- 4 Świeciu”
Zadanie II„Modernizacja placu utwardzonego przy budynku Ks. Krause 15 Świeciu”
Zadanie III„Modernizacja placu utwardzonego przy budynku Wojska Polskiego 67d Świeciu”
Zadanie IV„Remont chodnika przy budynku Ks. Krause 4 Świeciu”
Zadanie V„Wykonanie zjazdu z ul.Żwirki i Wigury wraz z  przebudową ciągu pieszo-jezdnego w Świeciu”
Zadanie VI„Remont chodnika przy budynku Wrzosowa 2ab w Gródku”
Zadanie VII„Remont chodnika przy budynku Wrzosowa 1ab w Gródku”
4. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:        
cena ofertowa                            - 85 %
wiarygodność, doświadczenie    - 15 %
5. Zamawiający wymaga wpłacenia wadium w wysokości:
-Na Zadanie I       w wysokości  1 500,00 zł
-Na Zadanie II      w wysokości  1 100,00 zł
-Na Zadanie III     w wysokości  3 200,00 zł
-Na Zadanie IV      w wysokości  1 600,00 zł
-Na Zadanie V       w wysokości  5 000,00 zł
-Na Zadanie VI      w wysokości  1 400,00 zł
-Na Zadanie VII     w wysokości  1 400,00 zł
Wadium należy wnieść do dnia 26.08.2013 r.do godz.15,00 przelewem na rachunek bankowy Ogłaszającego: w PKO BP SA nr 44 1020 5040 0000 6702 0023 1829 
6. Miejsce składania ofert: Spółdzielnia Mieszkaniowa w Świeciu, ul. B. Prusa 1, pok. nr 2.            
7. Oferty należy składać zgodnie z SIWZ w zamkniętych kopertach z napisem:                                                    
Oferta: Na Zadanie np.I,II .............
8. Termin realizacji zamówienia: 31 grudnia 2013r.
9. Termin złożenia ofert 27.08.2013r. godz. 8:30.
10. Otwarcie ofert  27.08.2013r. o godz. 9:00.        
11. Termin związania ofertą: 30 dni                                                                                            

12. Informacji o warunkach przetargu udziela dział techniczny tel. 52 3311909 w dni powszednie w godz. 8-15.
13. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia przetargu bez podania przyczyn.
Z tytułu tego nie przysługuje oferentom żadne roszczenie przeciwko Zamawiającemu.
14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia aukcji elektronicznej.

 
We use cookies

Na naszej stronie internetowej używamy plików cookie. Niektóre z nich są niezbędne dla funkcjonowania strony, inne pomagają nam w ulepszaniu tej strony i doświadczeń użytkownika (Tracking Cookies). Możesz sam zdecydować, czy chcesz zezwolić na pliki cookie. Należy pamiętać, że w przypadku odrzucenia, nie wszystkie funkcje strony mogą być dostępne.